5 Şubat 2012 Pazar

DIY; İncili Gömlek Yakası

Bu yıl gösterişli, taşlı boncuklu yakaları sık sık göreceğiz belliki ben de bir süredir bakınıyorum istediğim gibi birşey bulabilir miyim diye. Aradığımı bugün İpekyol'un yeni sezonunda görmüş olsam da pek narin gömleği almaya cesaret edemedim ve LaçinTenel'den edindiğim fikirle kendi gömlek yakamı kendim yaptım. Çalıştığım ve klasik giyinmek zorunda olduğum için gömleği bu sene bol bol giyerim artık. Ben üç boy yassı inci kullandım, şansıma annemin koca bir incik boncuk kutusu var istediğim çeşit boncuğu bulabiliyorum. Yalnız bunlar tek tek işlemesi pek bir eziyetli, özel tasarım kıyafetlere ne kadar para alsalar azmış :) Bugün ancak bu kadar dikebildim ama üşenmediğim bir günde yakanın geri kalan kısmına serpme olarak işlemeyi düşünüyor, Laçine güzel fikirleri için teşekkür ediyorum...
Ayrıca şuralarda çok güzel yaka modelleri var;www.ondagordum.com
                                                                     http://www.facebook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder