5 Mayıs 2011 Perşembe

Strawberry Fırsatı; Diorskin Nude Natural Glow Hydrating Makeup SPF 10


Strawberry anneler günü indiriminin en cazip ürünü Christian Dior'un Nude Fondöteni bence. Yapısı çok güzel ciltte özellikle makyaj oturduktan sonra iltifata layık bir görüntü sergiliyor. Ürün her cilt tipi için uygun, ciltte kalıp gibi durmuyor, yapay bir görüntü vermiyor. Güneş koruması da bonusu bu ürünün. Strawberry indirimde neredeyse tüm renkler mevcut şu anda; cildinize uygun rengi bulabilirsiniz. Sonu 0'la bitenler nötr, 1'le bitenler altın, 2'yle bitenler pembe, 3'le bitenler şeftali tonlarını gösteriyor. Ben 023 aldım soluk rengim biraz pembeleşsin diye ama ortaya çıkan sonuç 021'den beklediğim renkti. Bu yüzden önemli olan renk numarasının ilk sayısı gibi geldi bana.

2 yorum:

  1. tr.ye gönderim yasaklanmıştı noldu o olay cnm? bende kullanıyorum çok hoş bi ürün...

    YanıtlaSil
  2. Strawberry artık ürünleri gönderiyor. Ben bu ürünü 24 Nisan'da sipariş etmiştim 5 gün sonra geldi. Gönderim yapıp yapmadıkları ile ilgili mail de atmıştım yanıt olarak ürün gönderimine başladıklarını ancak gümrükle ilgili sıkıntıların müşteri sorumluluğunda olduğunu belirtmişlerdi. Sanırım bu da ticari amaçla kullananları alakadar eder. Az sayıda siperiş verildiğinde sorun çıkacağını zannetmiyorum :)

    YanıtlaSil