5 Mayıs 2011 Perşembe

Güneş Koruyucu Kremler

Yaşlanmanın en önemli sebeplerinden birinin güneş olduğunu bilmeyen kalmadı herhalde. Güneşten ve sebep olduğu lekelerden korunayım derken cildimize zarar vermeyelim diye küçük bir araştırma yaptım. Güneşin bizi ısıtmaya başladığı şu günlerde daha çok ihtiyaç duyacağımız bu kremlerden içerik olarak temiz olduğunu düşündüğüm (www.cosdna.com'dan araştırıp) ürünleri ve fiyatlarını paylaşmak istedim. Güneş koruyucu kremlerin yanında koruma faktörlü ürünleri tercih etmeye de dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum.

         Clinique Super City Block SPF 40 (55.00 TL)
SHISEIDO Anessa Mild Sunscreen (Face) SPF 43  (64.5 TL)
Sebamed Multi Protect Sun Cream SPF 50 (42.00TL)
Dermalogica Solar Defense Super Sensitive Faceblock SPF30 (89.00 TL)

Ben geçtiğimiz yaz Sebamed kullandım, korumasından memnundum ama yüzüme iyice yedirmezsem krem sürdüğüm belli olacak kadar beyaz kalıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder