27 Mayıs 2011 Cuma

Barielle El Ayak ve Tırnak Bakım Ürünleri

            Bugün eczanede Barielle el bakım günü imiş, ben de tesadüf öğrenince bir deneyeyim dedim. Güzellik uzmanı kuru manikür yaptı. Bu kuru manikürün nasıl uygulandığına şuradan bakabilirsiniz :) Tabiiki ilk ve tek seferde sonucu anlamak mümkün değil ama ben beğendim. Uygulamadan sonra ellerim mis gibi yumuşacık oldu bir de tırnak etlerimden onları kesmeden kurtulmak beni pek mutlu etti :)Tırnak etlerinin kesilmesinin doğru olmadığını okuyorum bir süredir. Ama fiyatlar biraz yüksek. Ellerime manikürden önce şu ürün uygulandı. Kendi web sitesinde fiyatı bize sorun demiş ama ben söyleyeyim sadece bu ürün 75 TL. Kuru manikür esnasında uygulanan diğer ürünler de 30-40-45 TL civarında. Açıkçası bana biraz tuzlu geldi ama belliki bereketli ürünler. Ayda bir maniküre gittiğimizi düşünürsek ve bu ürünler manikür ihtiyacımızı tamamen karşılayacaksa alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder