29 Nisan 2011 Cuma

Jane İredale Circle Delete Under Eye Concealer

Bu concealer hakkındaki düşüncelerimi 2 gün önce yazmıştım. Beni mutlu eden gönül rahatlığıyla kullandığım concealer üstelik 2 renk olduğu için istediğim aydınlığa/beyazlığa kavuşabiliyorum. Jane İredale kataloğunda verilen bilgileri de burda paylaşmak istedim;
Hem göz bakımı hem kapatıcı.
Jojoba esteri ve avakado yağının yanı sıra A,C,D ve E vitaminleri ile güçlü Antioksidan, yeşil çay özü ve vitamin K ile güçlendirilmiştir. Vitamin K koyu halkalara neden olan kan damarlarını onarmaya aydınlatmaya yardımcı olur.
Kamuflaj fırçası ile uygulanabilir.

Ayrıca içeriği ile ilgili ; http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_6ae734982.html

Ürünün strawberrydeki fiyatı 45 TLcivarında ben makyaj setinin içinde almıştım. Ama maalesef artık bunların bizim için bir önemi yok. Eczanelerde fiyatı ( yanlış hatırlamıyorsam( 80 TL. Ama zaten bundan sonra bu özelliklere sahip bir ürüne aşağı yukarı bu ücreti vermek zorunda olacağımdan benim tercihim yine J.İ olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder