25 Şubat 2011 Cuma

Neutrogena...


Neutrogena sevilen ve güvenilen markalardan biri...
Ben de sıkça kullandığım ürünlerinden bahsetmek istedim;
Ferahlatıcı yüz temizleme jeli : Tam anlamıyla ferahlatıcı .Mentollu ve koyu kıvamlı. Ben sadece ferahlama ihtiyacı hissettiğimde kullanıyorum .Günlük kullanıma uygun olmadığını düşünüyorum (kuruluk yapabilir) . Fiyatı 15-16 TL civarı

Cream Cleanser: Bu da tam anlamıyla krem temizleyici. Neutrogena'nın tanımları hakkını veriyor:) Koyu kıvamlı , derinlemesine temizleyen ve eşine rastlamadığım kadar bereketli.Çook uzun süre gidiyor. Tek olumsuz yanı köpürmeyişi olabilir.
Fiyatı 15-16 TL civarı

Yoğun bakım kremi: Cilt tarafından kolay emilen , ve nemlendiriciliği yüksek. Kalitesine göre de fiyatı gayet uygun . 7-8 TL arası satılırken bu ara 5.90 promosyonları var birçok yerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder