19 Şubat 2011 Cumartesi

Avene Dexeryl Krem


Bugün yeni bir eczane keşfettim arkadaşımın sayesinde Beyoğlu Eczanesi. Bir ürün alırken ya da almayı planladığımda istiyorumki o mağazada/dükkanda rahat rahat dolaşayım, kendimi almak zorunda hissetmeyeyim ve en önemlisi satış danışmanı bana ukalalık yapmasın. Bunları Beyoğlu Eczanesi'nde buldum herkes öyle güleryüzlü ki bizimle ilgilenen bayan -adını sormayı unuttum- uzun uzun ürünleri anlattı, ürün tavsiye etti sadece o bayan değil herkes "şu ürün de güzel" diye fikir beyan etti ve hiç almak zorundaymışız izlenimini vermediler. Fondöten olarak bir dahaya YoungBlood likit fondöten düşünüyordum ama sanırım kararımı değiştirdim Jane İredale'ın ürünlerini çok çok beğendim ürünler paraben, boya ve kimyasal koruyucu içermiyor ve komedon yapmıyor. Hem de öyle tatlılar ki hele de likit fondöteni. Ama ben bu sefer mineral toz pudra alırım artık fondöten kullanmamaya karar verdim tabii özel günler dışında. Neyse konumuza dönelim; Avene'in Dexeryl el ve vücut kremini aldım, ürün 250 gr ve 12.9 TL, bence çok çok uygun çünkü minicik şişelere zaten 5-6 TL veriyoruz. Eh bir el kreminden ne beklenir; uzun süre nemlendirme... Dexeryl de bunu sağlıyor, alır almaz sürdüm hala ellerim yumuşacık. Hergün tebeşirle boğuştuğum için ellerim oldukça kurudur ama Dexeryl beni -en azından şimdilik- memnun etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder